Rayahost | Web design , SEO , Hosting Services

programming mobile applications

طراحی اپلیکیشن های موبایل ، یک بازار تقریبا نوپا در ایران است که میتواند کسب و کار یا Startup companies شما را دگرگون سازد. تیم های حرفه ای مجموعه رایاهاست، خدمات تخصصی و منحصربفردی در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید (Android) و طراحی اپلیکیشن IOS به شما ارائه می نمایند. ما شما را در بازاری پر رقابت، با جدیدترین متد برنامه نویسی و طراحی های روز دنیا ، در جهت بهبود کسب و کار و رسیدن به اهداف تجاریتان همراهی می نماییم.

همیشه انتخاب تیم های حرفه ای و با تجربه می تواند درصد موفقیت در مسیر های پر رقابت را افزایش دهد.

جهت دریافت خدمات تخصصی در زمینه طراحی و اجرای انواع اپلیکیشن و همچنین دریافت تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید و تعرفه طراحی اپلیکیشن ios ، همکاران ما ، در واحد فروش پاسخگوی شما خواهند بود.

طراحی حرفه ای و انحصاری

طراحی UI و UX حرفه ای و اختصاصی

قابلیت انتشار بر روی بازار و اپ استور

قابلیت انتشار بر روی پلتفرم های دانلود اپلیکیشن

اجرا بر روی اندروید و IOS

قابلیت اجرا بر روی اندروید و IOS

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن به کاربر

ارسال نوتیفیکیشن و پیام به کاربر از طریق اپلیکیشن

FAQ

If you have a question that is not answered below, please contact our support or sales team.

چنانچه پس از طراحی اپلیکیشن، ورژن اندروید و یا IOS در گوشی تلفن همراه شما بروزرسانی گردد، و یا تغییراتی در ساختار و طراحی اپلیکیشن بوجود آید، نیاز است تا ورژن جدید اپلیکیشن ارائه گردد.

در وب اپ ، وب سایت تبدیل به اپلیکیشن می گردد و به صورت اتوماتیک با تشخیص سیستم عامل تلفن همراه کاربر، پیشنهاد دانلود اپلیکیشن وب سایت را می نماید که این مسئله ، از پیچیدگی های نصب اپلیکیشن از طریق فروشگاه های اپلیکیشن می کاهد و همچنین در این روش علاوه بر هزینه بسیار کمتر، آخرین نسخه به روزرسانی شده وب سایت همیشه در دسترس کاربر است و نیازی به آپدیت اپلیکیشن نصب شده در تلفن همراه خود نخواهد داشت.

ورود به پنل کاربری