رایاهاست | طراحی وب سایت ، سئو ، خدمات هاستینگ

سایت بهتر است یا 1 صفحه اینستاگرام؟

سایت بهتر است یا 1 صفحه اینستاگرام؟

من در حال حاضر صفحه اینستاگرام موفق دارم! چرا باید به وب سایت احتیاجی داشته باشم؟

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این سوال را در ذهن دارند. هر کسی که در زمینه بازاریابی دیجیتال ، شبکه های اجتماعی یا طراحی وب سایت فعالیت داشته باشد ، این سوال را بارها دریافت می کند.

اصلا ، چرا ما از اصطلاح “مشاغل کوچک” استفاده کردیم ، به این دلیل است که در گذار به یک شرکت سودآور و بزرگ ، اعتبار اجتماعی نقش حیاتی دارد. و داشتن وب سایت یکی از منابع حیاتی اعتبار اجتماعی است.

موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که همراه با یک وب سایت خوب همراهند.  بنابراین ، اگر علاقه مند به جذب ترافیک و فروش بیشتر از مخاطبان هدف خود هستید ، تا پایان این مقاله با ما باشید.

اگر هم علاقه مند به ادامه این مقاله نیستید تا پایان سال دیگر دوباره دوستان خودتان را ببینید که در حال کسب درآمد از وب سایت خود هستند.

پاسخ ساده این است: وب سایت ها می توانند به شما در تولید مشاغل ، فروش ، هدایت و همچنین افزایش ارزش برند کمک کنند. این از نظر افزایش اعتبار در مقابل مشتریان کمک می کند و به مشاغل کمک می کند تا خدمات خود را به مخاطبان هدف نشان دهند.

کسب و کار شما می تواند ساعت 6 بعد از ظهر برای هر روز تعطیل شود و هیچ کس برای پاسخ دادن به مواردی در مورد تجارت شما تماس نگیرد. با این حال ، وب سایت شما در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال فعالیت خواهد کرد و تجارت شما را به مشتریان بالقوه خود معرفی می کند.

مشاغل کوچک همچنین در سال 2021 به وب سایت نیز نیاز دارند. می پرسید چرا؟ به ادامه این مطلب توجه کنید!

تحقیقات نشان می دهد 40%  کاربران هنوز به کسب و کاری که وب سایت نداشته باشد و صرفا در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند اعتماد ندارند!

وب سایت شما دارایی شماره یک بازاریابی شماست چرا که ما در دنیای مدرن زندگی می کنیم. استرالیایی ها به طور متوسط هر هفته بیش از 23 ساعت و هر روز حداکثر پنج ساعت به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند.

وجود فضای مجازی باعث شده کاربران با داشتن وقت کافی برای فکر کردن در مورد کارها و تحقیق در مورد یک کسب و کار ، در بیشتر موارد افراد و مشاغل فاقد وب سایت را به اندازه کافی معتبر ندانند. همچنین باید توجه داشت که وب سایت باعث افزایش درآمد و بازگشت سرمایه می شود.

در عصر تحول دیجیتال ، ساخت یک وب سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند WordPress هزینه زیادی ندارد ، اما صدای بیشتری برای شما فراهم می کند. بدون سرمایه گذاری زیاد ، هزاران مشتری آینده در یک سیستم عامل بهینه شده برای موتور جستجو پیدا خواهید کرد.

داشتن یک وب سایت این امکان را برای شما فراهم می کند تا بازار تبلیغات گسترده تری را برای تبلیغ خدمات یا کالاهای خود داشته باشید. کیفیت وب سایت می تواند بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد همچنین وب سایت اعتبار بیشتری به شغل و کسب و کار شما می دهد.

اگر می خواهید به مشتریان خود نشان دهید که کسب و کار تجاری خو را جدی می گیرید ، پس بهتر است در یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید. در عصری که بیش از 50٪ از کاربران تلفن همراه با مرور در تلفن های هوشمند خود ، تجارت یا کالای جدیدی را شناسایی می کنند ، با ایجاد نکردن وب سایت ، به اعتبار شما لطمه می زند

طبق یک نظرسنجی ، 75٪ از مصرف کنندگان اینترنت قبول می کنند که سازمانی را بر اساس طراحی وب سایت خود قضاوت کنند. در پایان ، افراد ممکن است در مشاغلی که می توانند به آن اعتماد کنند سرمایه گذاری کنند و وب سایت سنگ بنای آن پیوند است. یک وب سایت خوب می تواند در برابر برند های بزرگ در نتایج جستجو پیروز شود…

تاثیر سئو در برندینگ و موفقیت کسب و کار

آیا می دانید که یک وب سایت فرصتی مناسب برای رقابت با غول های صنعت خود به شما ارائه می دهد؟ هنگام طراحی یک وب سایت بهینه شده ، باید در جست و جو ها در مکان صحیح بالاتر و در لحظه مناسب باشید.

بهینه سازی برای کلمات کلیدی صحیح باعث افزایش بازدید از وب سایت شما و تأثیر در دید مشتری شما می شود ، که به طور معمول با تجزیه و تحلیل ، بازخورد و بررسی هایی که ما SEO می نامیم شروع می شود. یکی از فرصت های فراوان برای تهدید صنعت ، دستیابی به نقش اصلی در لیست نتایج جستجو است. بنابراین ، اگر در صفحات اول جست و جو ها دیده نمی شوید، به مشتریان خود دلیلی ارائه نمی دهید که از شما خرید کند نه از برند های معروف تر و بزرگ.

بنابر این در خلاصه تمامی مطالب بالا می توان به این سوال پاسخ داد:

چرا باید از وب سایت در کنار اینستاگرام استفاده کنید؟

  1. اعتباری که یک وب سایت به کسب و کار شما می دهد هیچگاه قابل قیاس با صفحه اینستاگرام نیست.
  2. تقریبا اکثر رقبای بزرگ شما دارای یک وب سایت حرفه ای هستند.
  3. در وب سایت می توانید علاوه بر شرح خدمات و ارائه مشخصات فنی محصولات، کاتالوگ ها و مقالات تخصصی را نیز ارائه کنید.
  4. در وب سایت می توانید سفارشات خود را حرفه ای و دقیق پیگری نمایید و رضایت مشتریان را کسب نمایید.
post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

ورود به پنل کاربری