رایاهاست | طراحی وب سایت ، سئو ، خدمات هاستینگ

اطلاعیه 2 اختلال در کلیه سرویس ها و خدمات

ضمن ابراز همدردی مجدد با هموطنان عزیزمان، مجددا لازم است به اطلاع برسانیم بنابر اطلاعیه شماره 1 این شرکت در خصوص توقف ارائه خدمات هاستینگ به مشتریان جدید ،  نکاتی پیرامون اختلالات موجود در دسترسی به خدمات کامل در حوزه هاستینگ به عرض می رساند.

  1. کلیه مشتریان که دارای هاست فعال می باشند، همچنان به صورت کامل و 24 ساعته از خدمات پشتیبانی تخصصی هاستینگ به صورت رایگان بهره مند خواهند بود. لذا همواره می توانید از پرتال مشتریان رایاهاست درخواست های خود را به صورت تیکت جهت بررسی ارسال فرمایید.
  2. تمامی هاست هایی که موعد تمدید آن ها می باشد، قابل تمدید بوده و اختلالی در سرویس ارائه شده به مشتریان بوجود نخواهد آمد.
  3. بنابر محدودیت های اعمال شده به صورت سراسری در تمامی سرویس دهنده های اینترنتی ، امکان آپلود فایل در سرور های خارجی (تمامی سرور ها به جز سرور های ملی) وجود نداردو می بایست برای آپلود ، از ابزار های جانبی جهت دور زدن موانع فعلی استفاده گردد.
  4. چنانچه وب سایت شما  برروی سرور های رایاهاست می باشد، می توانید با استفاده از پروتکل SSL، به وب سایت خود دسترسی داشته باشید.  به عنوان مثال به صورت مستقیم آدرس وب سایت خود را با https شروع نمایید. مانند:  https://Rayahost.net

 

در انتها برای تمامی ایرانیان و کشور عزیزمان آرزوی روز های روشن و آزاد داریم.

 

post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز دهید
post
آخرین مقالات
برچسب ها
لینک کوتاه

https://www.rayahost.net/?p=3639

فهرست مطالب

ورود به پنل کاربری