رایاهاست | طراحی وب سایت ، سئو ، خدمات هاستینگ

همکاری در فروش

همکاری در فروش، خدمتی جدید از مجموعه رایاهاست می باشد که بنابر درخواست طراحان وب سایت و همچنین علاقه مندان به فروش سرویس های هاستینگ و … ارائه گردیده است.

در این سیستم به ازای هر محصول که از سمت شما به مشتریان معرفی گردد، 10% از مجموع رقم پرداختی مشتریان به عنوان پورسانت فروش در پنل کاربری شما شارژ می گردد که می توانید آن را به صورت نقدی از رایاهاست دریافت نمایید.

کمیسیون همکاری در فروش ، شامل کلیه محصولات رایاهاست (به استثنا دامنه های ملی ایران)  مانند خدمات هاستینگ، نمایندگی فروش هاست، پکیج های وب سایت آماده فروشگاهی که به صورت آنلاین درحال فروش می باشند می شود.

پرداخت فوری

پرداخت درآمد شما در سریعترین زمان

کسب درآمد آسان

کسب درآمد بدون نیاز به هزینه و تجهیزات

کمیسیون بالا

حداقل 10% درآمد از سفارشات کاربران

پشتیبانی کامل رایاهاست

پاسخگویی کامل و حرفه ای رایاهاست به مشتریان شما

پرسش ها و پاسخ های متداول

اگر سوالی دارید که پاسخش را در زیر پیدا نکرده اید، آن را با واحد پشتیبانی یا فروش ما در میان بگذارید.

  • اگر شما یک طراح وب سایت هستید و امکان ارائه خدمات هاستینگ به مشتریان خود را به صورت مستقیم ندارید،می توانید با ارائه لینک اختصاصی خود به مشتریانتان، از آن ها بخواهید به صورت مستقیم از رایاهاست هاست خود را تهیه نمایند و 10% از مبلغ خرید آن ها را درکیف پول آنلاین خود در پنل کاربری مشتریان دریافت نمایید.
  • ممکن است درموقعیتی باشید که اطرافیان شما نیازمند وب سایت های فروشگاهی باشند! با ارائه لینک اختصاصی خود می توانید آن ها را به خرید پکیج های وب سایت آماده فروشگاهی ترغیب نمایید و پس از خرید، بلافاصله 10% کمیسون فروش خود را دریافت نمایید.
  • چنانچه هریک از آشنایان یا کاربرانی که از طریق لینک اختصاصی شما وارد وب سایت شوند و نسبت به خرید نمایندگی فروش هاست لینوکس اقدام نمایند، به ازای خرید هر ماه، 10% از مبلغ خرید ماهیانه در کیف پول آنلاین شما در پنل کاربری بابت کمیسیون فروش شارژ می گردد.

ما بر اساس کوکی های بازدیدکنندگانی که شما معرفی می کنید، آنها را شناسایی می کنیم و به همین دلیل اگر کاربری در همان لحظه که با لینک شما وارد سایت شده پرداختی انجام ندهد بازهم تا 90 روز که کوکی ها روی سیستم ذخیره شده اند، کمیسون خرید برای شما محاسبه خواهد شد.

همانطور که اطلاع دارید، ارائه خدمات در حوزه طراحی وب سایت نیازمند دانش فنی و تخصصی خود می باشد.همچنین دشواری هایی نظیر پیگیری و ارتباط با کارفرما جهت پیشبرد پروژه ، زمانبر بودن و… نیز گریبانگیر شما خواهد بود و پس از آن نیز پاسخگویی و ارائه خدمات پشتیبانی به کارفرما نیز مواردی است که باید به آن توجه داشت.

همچنین در زمینه ارائه خدمات هاستینگ نیز حداقل نیاز به یک سرور و یا تهیه نمایندگی فروش هاست خواهید داشت که آن هم نیاز به دارا بودن حداقل دانش فنی و پاسخگویی به کارفرما می باشد.

در سیستم همکاری در فروش، کارفرما مستقیما خرید خود را از رایاهاست انجام می دهد و بلافاصله پس از خرید، 10 درصد از مبلغ خرید به حساب آنلاین شما در اکانت کاربری واریز می گردد. با این حساب، کارفرما مستقیما برای حل تمامی مشکلات احتمالی و دریافت خدمات پشتیبانی در خصوص سرویس خریداری شده، مستقیما با رایاهاست در ارتباط می باشد.

استفاده از لوگو رایاهاست جهت فروش محصولات در سیستم همکاری در فروش مجاز نمی باشد و چنانچه استفاده از لوگو صورت گیرد، اکانت شما مسدود خواهد شد.

پس از ورود به پنل اختصاصی مدیریت مشتریان رایاهاست ، چنانچه قبلا جز کاربران ما بوده اید، می بایست نسبت به ورود و یا اگر در وب سایت ما عضویت نداشته اید، می بایست نسبت به  ثبت نام در وب سایت اقدام نمایید و پس از طی مراحل و ورود به وب سایت، از منوی بالای سایت، گزینه “همکاری در فروش” را انتخاب نمایید.

هماهنطور که در این بخش ملاحظه می فرمایید، شرایط کلی در این بخش ارائه شده است که با انتخاب گزینه ” فعال کردن حساب همکاری در فروش ” ، می توانید وارد پنل گزارش خود و دریافت لینک اختصاصی در این خصوص گردید.

لینک اختصاصی خود را به افراد مدنظر خود ارائه نمایید و به ازای هر خرید ایشان، کمیسیون خود را دریافت نمایید.

اگر شما وب سایت دارید و یا در شبکه های اجتماعی فعال هستید، با اشتراک گذاری لینک اختصاصی خود و تبلیغ مستقیم یا غیر مستقیم در خصوص محصول مورد نظر خود، می توانید نسبت به افزایش شانس خرید مشتریان جدید اقدام نمایید.

حداقل مبلغ قابل برداشت از کیف پول ، معادل 300.000 ریال می باشد که طی دو روز کاری از زمان درخواست آنلاین واریز وجه در پنل کاربری، به حساب بانکی شما واریز می گردد.

ورود به پنل کاربری