Rayahost | Web design , SEO , Hosting Services

هاست مناسب سایت فروشگاهی

تهیه ی هاستی که با نیاز شما تناسب داشته باشد، بدون داشتن اطلاعات میسر نیست.

قصد داریم تا در این مقاله، نکات مفیدی را راجع به هاست فروشگاهی بیان کنیم. اگر راغب هستید که بیشتر در این زمینه بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

رشد تکنولوژی باعث شده است که پیشرفت چشم گیری در کسب و کارهای اینترنتی مشاهده شود‌. البته با وجود گسترش این کسب و کار ها و وجود تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی، همه ی آن ها در میان مردم محبوب نیستند.

در حال حاضر رقابت سختی میان کسب و کارها وجود دارد و به دست آوردن یک جایگاه خوب، فقط از طریق افزایش اطلاعات امکان پذیر است.

توجه به این نکته ضروری است که راجع به هاست فروشگاهی علم کافی داشته باشید. سرعت و امنیت وب سایت هایی که اقدام به فروش هاست می کنند، اهمیت زیادی دارد.

چه ویژگی شاخصی در هاست فروشگاه های اینترنتی مشاهده می شود؟

عوامل بسیاری وجود دارند که در انتخاب یک هاست مناسب تاثیر می گذارند. در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

۱)یک هاست مناسب دارای چه حجمی است؟

>هنگام خرید یک هاست ، لازم است دو ویژگی را مد نظر قرار دهید. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، فضای مورد نیاز شما و دیگری دوراندیشی برای انتخاب یک هاست مناسب است.

اگر مایل هستید که در تجارت یا کسب و کار خود موفق باشید، باید رتبه ی خوبی را در وب سایت خود کسب نمایید، موتور های جست و جو مثل گوگل، اهمیت زیادی به محتوای تولید شده توسط شما و فضای مناسب آن می دهند. این فضا باید به گونه ای باشد که نظر کاربران را جلب نماید.

طبیعتا وقتی امتیاز بالایی توسط گوگل یا سایر موتورهای جست و جو به دست می آورید، فروش شما به واسطه ی جذب مشتری افزایش می یابد.

شایان ذکر است که هیچ گونه محدودیتی در تولید محتوا وجود ندارد و شما می توانید از انواع کلیپ، صوت، فیلم و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

فقط حواستان باشد که از به کار بردن بیش از حد محتواهای پر حجم پرهیز کنید. چرا که نقش زیادی در کاهش سرعت سایت خواهند داشت‌.

بنابر این با توجه به این نکته که تولید محتوا در آینده برای وب سایت خود خواهید داشت می بایست فضای کافی را برای وب سایت در نظر بگیرید.

۲) پاسخ گو بودن شرکت ارائه دهنده ی هاست در تمام ساعات شبانه روز

گاهی ممکن است فعالیت های سایت به طور کلی مختل شود. بنابراین لازم است که با مراجعه به شرکتی که از آن خرید کرده اید، مشکل خود را رفع نمایید.

ممکن است در طول مدتی که سایت دچار مشکل می شود، کاربران خود را از دست بدهید. بنابراین، این مشکل باید به سرعت برطرف شود‌.

در حال حاضر شرکت های زیادی وجود دارند که در تمام ساعات شبانه روز، خدمات مناسبی را در اختیار کاربران وب سایت قرار می دهند. بنابراین نیازی نیست که نگران باشید.

۳) پشتیبان گیری به صورت منظم:

قبل از خرید یک هاست مناسب، باید به یک سری نکات توجه کنید‌.

مثلا حواستان باشد هاست را از شرکتی تهیه کنید که حتما از اطلاعات سایت شما به صورت منظم یک نسخه ی پشتیبان بگیرد. این اطلاعات آن قدر مهم هستند که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.

۴) انتخاب هاست با در نظر گرفتن زبان برنامه نویسی:

اگر قصد داشتید که هاست مناسبی را تهیه کنید، این کار را با در نظر گرفتن زبان برنامه نویسی انجام دهید.در حال حاضر هاست های مخصوصی به نام هاست وردپرس وجود دارند که در فروشگاه های وردپرس مورد استفاده قرار می گیرند. اگر راغب بودید که اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، می توانید پاسخ سوالات خود را از واحد فروش رایاهاست دریافت کنید. ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

5) در نظر گرفتن سرعت هاست

نکته ای که در رابطه با کسب و کار های اینترنتی اهمیت دارد، جذب کاربران مختلف است. اما تبدیل کردن آن ها به مشتری های دائمی، از آن هم مهمتر است.

به این منظور باید توجه کنید که سرعت وب سایت شما بالا باشد. چون در غیر این صورت، نمی توانید خدمات مناسبی را به آن ها ارائه دهید‌. در نتیجه به مرور زمان کاربران خود را از دست خواهید داد.

بنابراین، توجه کنید که چه هاستی را خریداری می کنید و نوع مناسبی از آن را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید.

نتیجه ی نهایی:

همان طور که در قسمت های بالا اشاره کردیم، عوامل مختلفی وجود دارند که در انتخاب هاست تاثیر گذار هستند.

انواع مختلف هاست، سرعت، فضای در دسترس هاست، ارائه ی پشتیبان از داده ها و بسیاری عوامل دیگر، در هنگام انتخاب تاثیرگذار هستند. بنابراین لازم است که با کسب آگاهی های لازم اقدام به خرید هاست نمایید.

post

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Rate
post
Latest of articles
Labels
Short link

https://www.rayahost.net/?p=985

List of titles

ورود به پنل کاربری