Rayahost | Web design , SEO , Hosting Services

افزایش ترافیک وب سایت وردپرسی

آیا افزایش ترافیک وب سایت وردپرسی تنها با افزونه های وردپرس قابل اجرا هست یا نیازهای دیگری هم دارد؟

چگونه می توان ترافیک بیشتری را برای سایت وردپرس خود جذب کرد؟

افزایش ترافیک بر روی سایت شما این اطمینان رو به شما میدهد که نه تنها زمان شما به خوبی سپری شده است بلکه باعث افزایش آگاهی از برندتان، ایجاد اعتماد برای مخاطب مورد نظرتان و بهبود رتبه بندی سایت شما خواهد شد. در نتیجه باعث بهبود نرخ تبدیل، جذب کاربر و درآمد شما می شود.

مهمتر از همه، افزایش ترافیک وب سایت شما باعث می شود درک مناسبی نسبت به آنچه مخاطبان شما می خواهند فراهم شود تا بتوانید همچنان به تولید محتوا و محصولاتی بپردازید که پاسخگوی نیازهای آنها باشد.

هیچ راه حل سریع و آسانی برای به دست آوردن ترافیک بیشتر وجود ندارد اما دستورالعمل هایی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک سایت وردپرس آن را دنبال کرده تا محتوای غنی را فراهم کنید. بیایید به طور خلاصه در مورد آن دستورالعمل ها بیشتر بحث کنیم و سپس به چند افزونه بپردازیم که می توانند تلاش شما را به حداکثر برسانند.

1. چگونگی هدایت ترافیک به سایت وردپرس شما

2. برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

3. محتوای با کیفیت بالا برای وبلاگ بنویسید.

4. لینک های داخلی را اضافه کنید.

5. یک لیست ایمیل ایجاد کنید.

6. سرعت سایت خود را بهبود دهید.

7. دسترسی خود را به رسانه های اجتماعی گسترش دهید.

8. عملکرد خود را اندازه بگیرید.

بیایید نگاهی دقیق تر به این مراحل بیندازیم تا بتوانید از امروز ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

تنها روش مطمئن و موفقیت آمیز برای لیست شدن در موتورهای جستجو، نوشتن محتوای با کیفیت بالا می باشد. که شامل یک نسخه روی صفحه اصلی سایت، صفحات محصول و هر چیزی در بین آنها است.

با این حال، مراحلی وجود دارد که می توانید برای افزایش احتمال دیدن محتوای عالی از آن استفاده کنید. اولین قدم شما؟ اطمینان حاصل کنید که تنظیمات حریم خصوصی شما روی Public تنظیم شده است تا موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را پیدا کرده و آن را درصفحه نتایج خود نمایش دهند. در مرحله بعد، در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا به کلمات و عبارات خاصی که مردم در موتورهای جستجوی استفاده می کنند پی ببرید. این کلمات کلیدی باید در هدر(سربرگ)، عناوین، قسمت بدنه سایت، توضیحات متا و URL های شما درج شوند. ابزارهای Google Webmaster، Google AdWords Keyword Planner و SEMRush از جمله ابزارهای هستند که می توانند به شما در این تحقیق کمک کنند.

“مرحله بعدی انتخاب HTTPS از طریق اتصال HTTP است. HTTPS اطمینان حاصل می کند که انتقال داده ها بین مرورگر و سرور وب امن است. بیش از 96٪ صفحات وب که در 10 نتیجه برتر رتبه بندی شده اند در HTTPS قرار دارند و این تعداد در طول زمان رشد کرده اند. به علاوه، گوگل رسما اعلام کرده است که HTTPS یک سیگنال رتبه بندی است (مشاهده این خبر).

محتوای وبلاگ را با کیفیت بالا بنویسید

برای هدایت ترافیک به سایت خود، باید وبلاگ نویسی را بخشی از استراتژی محتوای خود قرار دهید. در بین بسیاری از دلایل دیگر، در صورت داشتن یک وبلاگ به عنوان بخشی از وب سایت خود، 434٪ شانس بیشتری برای رتبه بندی در موتورهای جستجو دارید.

هنگام نوشتن پست های وبلاگ، مخاطبان خود را در نظر بگیرید که چه نوع مطالبی را دوست دارند بخوانند. برخی از این مطالب پتانسیل بیشتری نسبت به سایرین دارند و می توانند ترافیکی بسیار هدفمند ایجاد کنند. همچنین به عنوان، مقدمه، تصاویر و موارد دیگر بیشتر توجه کنید.

افزودن لینک های داخلی

پست ها یا صفحات وردپرس خود را می توانید به مطالب دیگر در سایت پیوند دهید. نشان دادن مطالب مرتبط به بازدید کنندگان، باعث افزایش تعامل کاربران و کاهش میزان گزاف گویی در سایت می شود. همچنین شانس یافتن، خواندن و به اشتراک گذاری مطالب خود را افزایش می دهید.

وجود یک استراتژی لینک دهی داخلی مناسب می تواند رفتار کاربران سایت شما را از “خواندن و خروج از صفحه” به “خواندن، کلیک روی لینک، به اشتراک گذاری و تکرار” تغییر دهد. ناگفته نماند، لینک داخلی به رباتهای جستجو در یافتن و فهرست بندی محتوای سایت شما کمک می کند تا شانس شما در رتبه بندی بهبود یابد.

سرعت سایت خود را بهبود دهید

زمان بارگذاری نه تنها بر رتبه شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد، بلکه بر ذهنیت بازدید کنندگان سایت شما نیز تأثیر گذار است. تصور کنید که بازدید کنندگان را به سایت خود جذب می کنید و سپس یک ثانیه … دو ثانیه … پنج ثانیه می گذرد و سایت شما باز نمی شود. یک مطالعه نشان می دهد که 22.2٪ از بازدید کنندگان پس از پنج ثانیه سایت شما را ترک می کنند. این درصد پس از هفت ثانیه به 32.3 درصد می رسد. این مطالعه همچنین ارتباطی بین زمان بارگیری صفحه و تعداد صفحات مشاهده شده نشان می دهد.

علاوه بر حذف افزونه های غیر ضروری، ابزارک ها، تبلیغات و چندرسانه ای سایت شما، روشهای دیگری برای بهبود زمان بارگذاری سایت شما وجود دارد.

ایجاد یک لیست ایمیل

هنگامی که با محتوا و محصولات فوق العاده خود بازدید کنندگان را جذب کردید، اگر می خواهید مجدداً آنها را بازگردانید. به جای اینکه امیدوار باشید که آنها سایت شما را به خودی خود بازدید خواهند کرد بهتر است کتابهای الکترونیکی، قالب ها، عضویت رایگان و مطالب دیگر را در پست ها و صفحات خود درج کنید تا بازدید کنندگان ترغیب شوند آدرس ایمیل خود را به شما ارائه دهند. لیست ایمیل به شما امکان دسترسی مستقیم به مخاطبان را می دهد. به این ترتیب، می توانید به محض دسترسی به آنها، اطلاع دهید تا درباره محتوا، محصولات، تبلیغات و رویدادهای جدید سایت اطلاعات کسب کنند. این امر باعث می شود بازدید کنندگان جدید دوباره از سایت شما بازدید کنند.

دسترسی خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهید

تعداد فزاینده ای از شبکه های اجتماعی وجود دارد که حجم زیادی از ترافیک را به خود جذب می کنند. فیس بوک به تنهایی بیش از یک میلیارد کاربر فعال روزانه دارد. می توانید با ایجاد حساب های شخصی و تجاری در فیس بوک، توییتر، Google+ و LinkedIn و سایر موارد، بخشی از آنها را جذب کنید. به اشتراک گذاشتن پست ها و صفحات خود در این زیرساخت ها به شما کمک می کند مخاطب بیشتری داشته و آنها را به سایت خود هدایت کنید.

همچنین شما باید گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی را در سایت خود قرار دهید تا بازدید کنندگان بتوانند به راحتی مطالب شما را به اشتراک بگذارند. با کمک آنها، محتوای شما شانس بهتری برای دیده شدن دارد.

عملکرد و کارایی سایت خود را اندازه گیری کنید

برای بهبود ترافیک سایت خود و حفظ این پیشرفت ها، باید عملکرد وکارایی سایت را اندازه گیری کنید تا یاد بگیرید که چه کاری را به خوبی انجام می دهید و چه چیزی را می توانید در آینده بهبود بخشید. هنگام پیگیری ترافیک سایت علاوه بر رتبه بندی کلمات کلیدی و جذب کاربر، بایستی فرصت های مناسب بهینه سازی سایت را شناسایی و هدف گذاری کنید. ممکن است متوجه شوید که نوع خاصی از پست ها نسبت به سایر آنها بهتر است و استراتژی تولید محتوا را تغییر دهید. یا ممکن است متوجه شوید که یک مقدار ثابت ترافیک از کشوری که قبلاً آن را هدفگذاری نکرده اید را تغییر داده و انتشار پست ها را زمانبندی کنید.

با تجزیه و تحلیل این معیارها، می توانید نقشه راهی برای بهبود مستمر سایت خود ایجاد نموده و تجربیات بهتری را برای بازدید کنندگان خود فراهم کنید.

استفاده از افزونه هایی برای هدایت ترافیک به سایت وردپرس

افزایش ترافیک سایت کار بزرگی است، اما شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای جذب و هدایت بازدید کنندگان سایت خود و برگرداندن آنها برای کسب اطلاعات بیشتر از آنها استفاده کنید. بگذارید چند مورد زیر را بررسی کنیم.

 

OptinMonster

شما می توانید با استفاده از OptinMonster بازدید کنندگان سایت را به مشترکین و سپس آنها را به مشتری تبدیل کنید با این کار تلاشهای بازاریابی خود را چند برابر می کنید.

با استفاده از سازنده فرم، کشیدن و رها کردن، می توانید انواع فرم از جمله پنجره ها، نمودارهای شناور، فرم های انتخابی درون خطی و موارد دیگر را ایجاد کنید. می توانید بیش از 100 قالب پیش ساخته را در کتابخانه OptinMonster انتخاب کنید یا می توانید از ابتدا شروع کرده تا یک الگوی سفارشی ایجاد کنید که مطابق با ظاهر و برند تجاری شما باشد.

سپس می توانید از ویژگی تست A / B برای آزمایش این طرح های مختلف استفاده کنید و تجزیه و تحلیل تبدیل هر فرم را مرور کنید تا ببینید مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند.

Tweet to Unlock

همانطور که از نام آن پیداست، Tweet to Unlock یک افزونه پولی است و به کاربرانی نیاز دارد تا برای باز کردن قفل آنها، پست ها یا صفحات وردپرس را در حساب توییتر خود به اشتراک بگذارند.

این افزونه به طور موثری خوانندگان شما را در توییتر به پروموتر(مروج) تبدیل می کند تا به ترافیک سایت شما کمک کنند

WordPress Popular Posts

این افزونه یک افزونه رایگان و بسیار انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد محبوب ترین مطالب موجود در سایت خود را در پست ها و صفحات وردپرس به نمایش بگذارید تا بازدیدکنندگان سایت را جذب کنند.

می توانید پست های محبوب را بر اساس بازید صفحه یا نظرات نمایش دهید. حتی می توانید بر اساس محبوبیت آنها در یک بازه زمانی خاص (یعنی 24 ساعت گذشته یا 30 روز گذشته) آنها را لیست کنید. با استفاده از قسمت داشبورد سایت می توانید عملکرد پست های محبوب خود را در قسمت ادمین ببینید.

Fuse Social Floating Sidebar

این افزونه به شما کمک می کند تا از ظرفیت شبکه های اجتماعی خود بهره ببرید. با استفاده از این افزونه، می توانید محبوب ترین آیکون های شبکه های اجتماعی را در سایت خود از جمله فیس بوک، توییتر، یوتیوب، LinkedIn، Flickr، Pinterest، StumbleUpon، Reddit، Instagram، Tumblr و موارد دیگر وارد کنید.

بعد از آن می توانید تنظیمات و سبک های این نمادها را در داشبورد وردپرس خود پیکربندی کنید. اندازه و نمادهای مربع یا گرد را انتخاب کرده و در صورت تمایل انیمیشن اضافه کنید. سپس، خواهید دید که بازدید کننده های بیشتری شروع به اشتراک گذاری و تبلیغ مطالب شما در شبکه های اجتماعی خود می کنند.

Revive Old Posts

یک افزونه رایگان اتوماسیون شبکه های اجتماعی برای وردپرس می باشدکه شما می توانید از این ابزار برای زمانبندی یا به اشتراک گذاری خودکار هر پست یا صفحه وردپرس در حساب های فیس بوک و توییتر خود استفاده کنید.

از آنجایی که این افزونه با Google Analytics یکپارچه شده است، می توانید بعد از آن به ترافیک پست های خود نظارت کنید و از وضعیت فعال بودن خوانندگان مطالب شما در رسانه های اجتماعی آگاه شوید.

برای عملکرد بهتر این افزونه می توانید آن را به نسخه PRO ارتقا دهید. با استفاده از این نسخه، علاوه بر فیس بوک و توییتر، می توانید محتوای خود را در چندین حساب مانند LinkedIn، Tumblr، Pinterest و Instagram نیز به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید فایل های چندرسانه ای و همچنین محصولات WooComerce و سایر انواع پست های سفارشی را با نسخه premium به اشتراک بگذارید.

Inline Related Posts

با استفاده از این افزونه می توانید راحتی پیوندهای مربوط به مطالب مربوطه را در وسط پست یا صفحه وردپرس خود اضافه کنید تا بازید صفحات سایت افزایش یابد.

این افزونه بیش از 20 ترکیب برای نمایش لینک های داخلی دارد. فقط لازم است به بخش تنظیمات داشبورد وردپرس رفته و با استفاده از امکانات مختلف آن از قبیل رنگ متن، حاشیه، شفافیت کار خود را شروع کنید.

این افزونه همچنین دارای گزینه اشتراک گذاری اجتماعی بوده که می توانید ضمن کاهش نرخ گزاف گویی، ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

نتیجه گیری

با رعایت این مراحل و با استفاده از این افزونه ها از افزایش ترافیک سایت، افزایش آگاهی از برندتان و اعتماد و عدالت بهره مند خواهید شد. و مهمتر از همه، بازدید کنندگان از تجربیات شما در سایت، آسانتر، سریعتر و سفارشی تر بهره مند می شوند.

WP Native Articles

یک افزونه پریمیوم که برای تبدیل پست های وردپرس به مقالات فوری استفاده می شود. با این افزونه می توانید خیلی سریع محتوای خود را به مقاله تبدیل کرده و در اپلیکیشن موبایلی فیس بوک بارگذاری کنید.

با تبدیل فوری پست های وردپرس خود به مقالات فوری و انتشار آنها در فیس بوک، این افزونه به شما کمک می کند تا در شبکه های اجتماعی بازدید بیشتری داشته باشید. شما می توانید آمار مربوط به مقاله های منفرد و یا کلیه مقالات فوری خود را که بر اساس دستگاه و تاریخ تفکیک شده، در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید. این تجزیه و تحلیلها بینش ارزشمندی را برای مخاطبان شما ارائه می دهند، بنابراین در مواقعی که بیشترین فعالیت را در فیس بوک دارند می توانید به انتشار مطالبی که برای آنها ارزش دارند ادامه دهید.

این مقاله یک ترجمه اختصاصی از Rayahost Co. می باشد.(مشاهده مقاله)

منبع اصلی

post

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Rate
post
Latest of articles
Labels
Short link

https://www.rayahost.net/?p=515

List of titles

ورود به پنل کاربری