Rayahost | Web design , SEO , Hosting Services

بهترین نوع هاست برای وردپرس

شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد بهترین نوع هاست برای شروع کار با وردپرس و راه اندازی وب سایت وردپرسی چیست و در انتخاب هاست مورد نیاز باید چه مواردی را مدنظر قرار داد؟

در این مبحث قصد داریم توضیحاتی مختصر در این خصوص ارائه نماییم تا بتوانید با آرامش خاطر بیشتری نسبت به خرید هاست مورد نیاز خود اقدام نمایید.

با توجه به اپن سورس بودن وردپرس ، این سیستم مدیریت محتوا نیز بهتر است بر یک سیستم عامل اپن سورس مانند لینوکس نصب گردد که با توجه به کنترل پنل های موجود ، بهترین انتخاب و کاملترین آن ها از نظر تعدد پلاگین ها،رابط کاربری فوق العاده، به روزرسانی از سمت سازنده و… ، کنترل پنل سی پنل می باشد.

همچنین باید در نظر داشته باشید پس از درنظرگرفتن هاست لینوکس با کنترل پنل سی پنل، هاست انتخابی از وب سرور قدرتمند لایت اسپید نیز پشتیبانی نماید. این مسئله به این دلیل

بهترین هاست برای وردپرس

است که وب سرور لایت اسپید به صورت اختصاصی برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس پلاگین اختصاصی دارد و استفاده از این پلاگین در وردپرس و راه اندازی سیستم کش آن ، کمک فوق العاده ای در سرعت بارگزاری وب سایت شما می نماید. در خصوص حجم هاست مورد نظر نیز باید توجه داشته باشید که نصب وردپرس به تنهایی بر روی هاست، در حدود 40 مگابایت حجم را اشغال خواهد کرد که با نصب قالب و پلاگین ها و طراحی کامل وب سایت می تواند به بیش از 250 مگابایت نیز برسد. بنابراین بهتر است هاست انتخابی شما کمتر از 1000 مگابایت نباشد تا بعد از به روزرسانی های بعدی وب سایت و ایمیل های دریافتی، به مشکل کمبود حجم هاست برخورد ننمایید.

و به عنوان آخرین نکته، با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارای پلاگین های خارجی زیادی می باشد، در نظر داشته باشید با اینکه هاست ایران سرعت بارگزاری وب سایت شما را بیشتر خواهد کرد،اما امکان بروز مشکلاتی در خصوص آپدیت افزونه های وردپرس و یا بعضا هسته وردپرس نیز در هاست های ایران وجود دارد. بنابر این توصیه ما این است که از سرور های خارجی استفاده نمایید.

تخفیف یلدایی رایاهاست هنوز ادامه دارد. خرید هاست با 40% تخفیف و کاملا منطبق با وردپرس را ازدست ندهید.  خرید هاست لینوکس

post

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Rate
post
Latest of articles
Labels
Short link

https://www.rayahost.net/?p=2044

List of titles

ورود به پنل کاربری