رایاهاست | طراحی وب سایت ، سئو ، خدمات هاستینگ

طراحی وب سایت شرکتی​

چرا باید با وجودشبکه های اجتماعی، برای معرفی خود وب سایت داشته باشیم؟

عمده مشتریان رایاهاست را شرکت های خصوصی تشکیل می دهند. ما در طول یک دهه گذشته ، ده ها وب سایت شرکتی را طراحی، اجرا و پشتیبانی کرده ایم. بی شک تجربه زیاد مجموعه ما در طراحی وب سایت شرکتی می تواند بخش زیادی از دغدغه های شما را در این حوزه مرتفع نماید.

مفتخر بوده ایم تا کنون در زمینه طراحی وب سایت با شرکت های مطرحی در حوزه های فعالیتشان همکاری داشته باشیم.

ما همواره در تلاشیم نسبت به ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، علاوه بر جلب رضایت کامل کارفرمایان، نسبت به بازارسازی بیشتر مبتنی بر کیفیت کار اجرا شده اقدام نماییم.

طراحی وب سایت شرکتی علاوه بر دانش مورد نیاز در حوزه طراحی وب سایت نیاز به تجربه هرچه بیشتر جهت برند سازی قوی تر شرکت ها و سازمان ها با وب سایت طراحی شده می باشد.

وب سایت برای یک شرکت یا سازمان می تواند بالاترین و کاملترین نوع معرفی آن مجموعه باشد لذا باید از مجموعه ها و افراد متخصص در این حوزه استفاده نمایید.

وب سایت شرکتی برای چه مشاغلی مورد نیاز است؟

وب سایت شرکتی برای معرفی خدمات تمامی شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی، کارخانه ها و شرکت های تولیدی و… مورد نیاز می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان در این خصوص با ما از طریق فرم درخواست طراحی وب سایت در ارتباط باشید.

ارائه مشاوره رایگان

ارائه مشاوره رایگان و حرفه ای

پشتوانه تجربه حرفه ای ما

با بیش از 12 سال تجربه در کنارتان شماییم

مدیریت آسان وب سایت با چند کلیک

مدیریت آسان وب سایت بدون دانش برنامه نویسی

پشتیبانی 24 ساعته

خدمات حرفه ای پشتیبانی در تمام طول سال

پرسش ها و پاسخ های متداول

اگر سوالی دارید که پاسخش را در زیر پیدا نکرده اید، آن را با واحد پشتیبانی یا فروش ما در میان بگذارید.

تجربه طراحی وب سایت ده ها شرکت و کارخانه بزرگ و همچنین شرکت های معماری و عمرانی و … ، می تواند در خلق و طراحی وب سایت شما در جهت کاربرپسند بودن و همچنین تولید محتوای مناسب برای انتشار در وب سایتتان راه گشا باشد.

باید بدانید که وب سایت شما، دفتر کار 24 ساعته و فعالی است که باید به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا گردد.

ما تحت هیچ شرایطی نسبت به خریداری قالب آماده برای مشتریان و کارفرمایانمان اقدام نخواهیم کرد و هیچ پروژه ای با قالب آماده در مجموعه رایاهاست اجرا نمی گردد.

همواره بر اصول اصلی طراحی وب سایت (طراحی اختصاصی متناسب با کسب و کار و موضوع فعالیت شرکت) پایبندیم و طراحی اختصاصی یکی از اصلی ترین تعهدات ما به مشتریانمان می باشد.

زمان طراحی و اجرای وب سایت بستگی به امکانات مدنظر و حجم محتوای کارفرما دارد.به صورت کلی در صورت آماده بودن محتوای کارفرما، در حدود 15 تا 20 روز کاری این پروسه زمانبر است.

هزینه پشتیبانی وب سایت به صورت 24 ساعته ، برابر با 35% مبلغ کل قرارداد طراحی وب سایت می باشد که کارفرما می تواند به صورت اختیاری پس از تحویل کامل وب سایت، قرارداد پشتیبانی را به صورت سالانه منعقد نماید.

خیر؛  به صورت عمومی در تمامی قرارداد ها ، 70% مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت ، 30% مبلغ کل پس از تحویل کامل وب سایت و همچنین 9% مبلغ کل به عنوان مالیات بر ارزش افزوده نیز پس از اتمام پروژه دریافت می گردد.

پاسخ به این سوال کاملا بستگی به نوع وب سایت و امکانات مدنظر شما دارد.

در بیش از 95% از مواقع و پروژه ها، از طراحی وب سایت با سیستم های مدیریت محتوا استفاده می گردد.

چنانچه کارفرما نیاز به سیستم مدیریت محتوا اختصاصی و همچنین امکانات خاصی داشته باشد، همکاران و متخصصان ما آمادگی کامل جهت اجرای پروژه های برنامه نویسی تحت وب را دارند.

تمامی مطالب و محتوای موجود در وب سایت می بایست توسط کارفرما ارائه گردد. علت این مسئله نیز عدم دانش و اطلاع کافی ما در حوزه کاری کارفرما و خدمات ایشان می باشد.

تمامی وب سایت های طراحی شده توسط ما ، دارای کنترل پنل فارسی و  کامل جهت مدیریت وب سایت می باشند که پس از تکمیل طراحی وب سایت، به کارفرما تحویل داده می شود و آموزش های کامل نیز جهت مدیریت وب سایت نیز ارائه می گردد.

ورود به پنل کاربری