رایاهاست | طراحی وب سایت ، سئو ، خدمات هاستینگ

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن های موبایل ، یک بازار تقریبا نوپا در ایران است که میتواند کسب و کار یا استارتاپ شما را دگرگون سازد. تیم های حرفه ای مجموعه رایاهاست، خدمات تخصصی و منحصربفردی در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید (Android) و طراحی اپلیکیشن IOS به شما ارائه می نمایند. ما شما را در بازاری پر رقابت، با جدیدترین متد برنامه نویسی و طراحی های روز دنیا ، در جهت بهبود کسب و کار و رسیدن به اهداف تجاریتان همراهی می نماییم.

همیشه انتخاب تیم های حرفه ای و با تجربه می تواند درصد موفقیت در مسیر های پر رقابت را افزایش دهد.

جهت دریافت خدمات تخصصی در زمینه طراحی و اجرای انواع اپلیکیشن و همچنین دریافت تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید و تعرفه طراحی اپلیکیشن ios ، همکاران ما ، در واحد فروش پاسخگوی شما خواهند بود.

طراحی حرفه ای و انحصاری

طراحی UI و UX حرفه ای و اختصاصی

قابلیت انتشار بر روی بازار و اپ استور

قابلیت انتشار بر روی پلتفرم های دانلود اپلیکیشن

اجرا بر روی اندروید و IOS

قابلیت اجرا بر روی اندروید و IOS

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن به کاربر

ارسال نوتیفیکیشن و پیام به کاربر از طریق اپلیکیشن

پرسش ها و پاسخ های متداول

اگر سوالی دارید که پاسخش را در زیر پیدا نکرده اید، آن را با واحد پشتیبانی یا فروش ما در میان بگذارید.

چنانچه پس از طراحی اپلیکیشن، ورژن اندروید و یا IOS در گوشی تلفن همراه شما بروزرسانی گردد، و یا تغییراتی در ساختار و طراحی اپلیکیشن بوجود آید، نیاز است تا ورژن جدید اپلیکیشن ارائه گردد.

در وب اپ ، وب سایت تبدیل به اپلیکیشن می گردد و به صورت اتوماتیک با تشخیص سیستم عامل تلفن همراه کاربر، پیشنهاد دانلود اپلیکیشن وب سایت را می نماید که این مسئله ، از پیچیدگی های نصب اپلیکیشن از طریق فروشگاه های اپلیکیشن می کاهد و همچنین در این روش علاوه بر هزینه بسیار کمتر، آخرین نسخه به روزرسانی شده وب سایت همیشه در دسترس کاربر است و نیازی به آپدیت اپلیکیشن نصب شده در تلفن همراه خود نخواهد داشت.

ورود به پنل کاربری