رایاهاست | طراحی وب سایت ، سئو ، خدمات هاستینگ

بهینه سازی وب سایت-سئو

اگر دارای یک وب سایت فروشگاهی و یا یک بیزینس هستید و اقدام به طراحی وب سایت نموده اید، اکنون زمان آن رسیده وب سایت خود را به مرحله تکامل و سود دهی برسانید. سئو یک راهکار فوق العاده برای دیده شدن کسب و کار شما در بین هزاران وب سایت مشابه و رقبای حرفه ای شما خواهد بود.

شاید این جمله را بار ها شنیده باشید : “تبلیغات هزینه نیست،سرمایه گذاری است.” اما سئو با تبلیغات متفاوت است. سئو یک کار تخصصی است که منجر به دیده شدن شما در جست و جوی خاص مخاطبان و مشتریان شما می شود.

پس سئو یک الزام برای شماست تا از رقبای خود در جذب مشتریان و مخاطبان خود عقب نمانید.

همین حالا درخواست خود را برای یک مشاوره رایگان و دریافت پروپزال اختصاصی و جامع ثبت کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند.

SEO

قرارداد اختصاصی

انعقاد قرارداد اختصاصی سئو

ارائه گزارش تخصصی سئو

ارائه گزارش کامل ماهیانه پیشرفت پروژه

بررسی کامل رقبا

ارائه کامل گزارش وضعیت رقبا در گوگل

عدم انجام سئو کلاه سیاه

انجام سئو با روش های کاملا طبیعی

پرسش ها و پاسخ های متداول

پرسش ها و پاسخ های متداول در رابطه با سئو و خدمات رایاهاست در این زمینه

تضمین در سئو کاملا بی معناست! اگر شخص یا شرکتی به شما تضمین لینک 1 در گوگل را بدهد یا کاملا بی اطلاع از سئو بوده و یا ممکن است کلاهبرداری در میان باشد. لذا هیچکس نمی تواند نسبت به رتبه و لینک 1 در گوگل تضمین ارائه دهد.

کافیست در همین صفحه درخواست مشاوره رایگان نمایید تا همکاران ما با بررسی کامل وب سایت شما و همچنین دریافت کلمه کلیدی مدنظرتان، برآوردی از وضعیت سئو وب سایت شما داشته باشند و یک پروپزال به همراه ارائه زمان و هزینه برای شما ارسال نمایند. پس از تایید آن ، پیشنویس قرارداد برای شما ارسال می گردد و با تایید آن، سئو وب سایت طبق قرارداد آغاز می گردد.

بله. وب سایت را با هر تعداد زبان می توان سئو کرد. تنها مورد مهم،رعایت اصول سئو در طراحی وب سایت و همچنین محتوا نویسی و کیفیت مطالب است که به عنوان پایه ای ترین مباحث برای اجرای سئو لازم است رعایت شوند.

انجام سئو نیاز به دانش تخصصی، تحلیل و همچنین رعایت و انجام مباحث داخل و خارج وب سایت می باشد و افزونه های سئو تنها می توانند نقش دستیار جهت کمک به اجرای سئو انجام دهند.

پاسخ به این سوال به صورت عمومی برای تمامی پروژه های سئو قابل ارائه نیست. مدت انجام سئو بستگی به موارد متعددی از جمله میزان رقابت در کلمه (کلمات) مدنظر، وضعیت فعلی وب سایت و … دارد اما به طور کلی ، حداقل زمان برای به نتیجه رسیدن یک پروژه 6 تا 8 ماه می باشد.

باید توجه داشته باشید انجام پروژه سئو ، یک فرایند زمانبر و هزینه بر است که در بلندمدت کلیه هزینه ها با توجه به افزایش فروش و تثبیت برند شما باز می گردد. به صورت کلی حداقل هزینه از ماهیانه 10 میلیون تومان شروع می شود که بستگی به ایتم های مختلفی از جمله میزان رقابت و سختی کلمات کلیدی دارد.

گام اول در سئو، بهبود و اصلاح وب سایت از نظر سئو محتوا و ریسپانسیو وب سایت و … است که با انجام یک طراحی وب سایت تخصصی  می توانید چندین قدم در سئو وب سایت جلوتر باشید.

به همین دلیل چنانچه پروژه طراحی وب سایت شما را “رایاهاست” انجام داده باشد، تخفیف ویژه ای برای انجام سئو دریافت خواهید نمود.

بله! چنانچه سرعت بارگزاری وب سایت شما به دلیل هاست پایین باشد و یا وب سایت دارای قطعی های مداوم از سمت سرور و هاست باشد، تاثیرات بسیار منفی بر روی سئو و اعتماد گوگل به وب سایت شما را در پی خواهد داشت.

ورود به پنل کاربری